19 Mayıs 2007 Cumartesi

Neden 6.His ?

Herkesin bildiği 6.hissin, biraz mistik bir yanı ve geleceği görmek gibi çok iddialı bir tanımı var. Burda bahsedeceğim 6.hissin ise böyle iddialı bir tanımı yok, ama yaptığı işler diğerinden daha iddialıdır. Çünkü gerçeklerle uğraşır.

Evet, bu 6.his AKIL dır. İnsanlığın bu noktaya kadar gelmesini sağlayan akıl dan bahsediyorum.



Ancak elinizdeki verilerden faydalanarak ve aklınızı kullarak geleceği okuyabilirsiniz. Bundan sonra isterseniz, 6.hissimle yaptım diyebilirsiniz:)


Mistik olan 6.hisse hiç güvenmeyin, ama aklınıza her zaman güvenin ve hep onunla hareket edin.


Bazen insanlar, inançları yüzünden Beş duyusuna ve elindeki verilere güvenmez sadece inançları doğrultusunda hareket eder.


Örnekmi ? Bir firma insanların dini duygularını kullanarak bir kere yardım (dolandırma amaçlı)toplayabilir, fakat ikinci kez bunu yapabiliyorsa, bunun tek bir açıklaması vardır. İnançlar aklın önüne geçmiştir artık.

İnancınızın, aklınızın önüne geçmesine izin vermeyin.

Küçük ağacın eğitimi diye bir kitap okumuştum. Tilkileri, kovalayan köpekler tilkinin her zamanki gittiği yere gidiyor, oysa koklama duyularına güvenselerdi tilkiyi bulacaklardı. Çünkü köpeklerin duyguları, duyularının önüne geçmişti. Bunun insanda ki açıklaması ise duyguların aklın önüne geçmesi olarak tanımlayabiliriz.

İnancınız olmasın demiyorum, ama inancınız hiç bir zaman aklınızın önüne geçmesin.

Hiç yorum yok: